پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خاطره
نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391
بازدید : 1788
نویسنده : محمد اسلامی
تو کلاس نشسته بودیم چند نفر از بچه ها شلوغ میکردند بعد از چند لحظه یک نفر پیش استاد با صدای بلند به بچه هایی که شلوغ میکردند تذکر داد استاد بعد این داستان جالب رو گفتند که روزی سه نفر در حال خواندن نماز بودند که یک نفر در میزنه یکی از نماز خوانها میگه احمد برو درو باز کن احمده بر میگرده میگه حسن تو نماز حرف نمیزنند بعد نفر سومی میگه احسنت به خودم که حرف نزدم بعد این همه متوجه اشتباهشون شدند ساکت شدند..



یا حسین علیه السلام
نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 1435
نویسنده : محمد اسلامی
دشمنان اسلام سعی بر این دارند که با نشان دادن اسلام به عنوان یک دین خشونت دار و از هر لحاظ بد می خواهند چهره اسلام را خراب کنند ولی نمیدانند با این کار ها تازه عقیده مسلمانان را راسخ میکنند که دینشان دینی خداییست که دشمن دارند الحمدلله مسلمانان با اعتقادی شگرف در مقابل روباهان انسان نما ایستاده اند و خداوند با مسلمانان است..



خدای مهربون
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 1449
نویسنده : محمد اسلامی
کودکي انديشيدکه خداچه مي خورد،چه مي پوشدودرکجامنزل دارد؟ندایی آمدکه:اوغم بندگانش راميخوردگناهانشان راميپوشاند و در قلب شکسته آنان ساکن است...